Bestuur Stichting Interdans

Op dit moment bestaat het bestuur van de Stichting Interdans uit de volgende personen:

Aad van Boven

Dick van der Zwan

Jos van Buuren

Bestuurslid

Aad is al vroeg in zijn volk danscarrière ook bestuurlijk actief geweest. Hij was eind jaren ’60 lid van het toenmalige HVC bestuur en is van 1978 tot 1990 lid van het algemeen bestuur van de NEVO en LCV geweest. Hij was namens het NEVO/LCV bestuur ook bestuurslid van de Stichting Interdans. Aad is altijd bestuurlijk en organisatorisch betrokken gebleven bij de amateurdans en is de laatste jaren van zijn werkleven stafmedewerker geweest bij het LCA. Hij heeft in 2007 op verzoek van Kunstfactor (de rechtsopvolger van het LCA) Stichting Interdans omgevormd tot een zelfstandige stichting.

Jos is eind jaren '70 begonnen met dansen en nog steeds actief als danser. In 2010 is hij toegetreden als bestuurslid van Stichting Interdans.

Vanuit de stichting is hij aangesteld als zakelijk leider van het Project Ensemble Mladost

Al velen jaren is Jos actief als staflid bij de Folkcamps Eerde waarvan hij sinds 2014 ook bestuurslid is.

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.">Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.                                                     +31 (0)654252624